maandag 1 mei 2017

scrappagina voor mijn lieve nichtje gemaakt! Sweet 16

Gisteren werd mijn lieve nichtje 16! En zoals alle jonge meiden komt er regelmatig een selfie vorobij en dit keer ook met broer Joey. Dat vond ik zo'n leuke dat ik daar maar een leuke scrap pagina voor haar van heb gemaakt. Kan ze hem nog even een tijdje bewaren. En in het vellum zakje natuurlijk een beetje geld als cadeau!


Eigenlijk doe ik het te weinig maar het is zo leuk om te doen.

Elke woensdagmiddag geopend voor een flinke dosis inspiratie.

Morgenmiddag ga ik een bestelling de deur uit doen, wil je meebestellen en geen verzendkosten betalen? Informeer naar de mogelijkheden. Vandaag mooi kerstpapier in de aanbiedingen.....Klik hier als je alle aanbiedingen wil bekijken. En bestel je bij mij dan ontvang je 10% spaartegoed.

48 sheets, 4 each of 12 double-sided designs
* 6" x 6" (15.2 x 15.2 cm)
* Acid free
* Lignin free



Geen opmerkingen:

Een reactie posten