woensdag 10 mei 2017

Catalogus 2017-2018 Stampin'Up afhalen? Je bent vanmiddag van harte welkom

Sorry het was allemaal nog niet helemaal duidelijk maar gisteren heb ik begrepen dat als ik de catalogussen in huis heb ze ook mag uitdelen aan mijn klanten. Dussssssss, kun je niet meer wachten tot zaterdag as (dan sta ik op de creabeurs in de Zien te Uitgeest) dan ben je vanmiddag van harte welkom om hem gratis af te komen halen.

jaarcatalogus boordevol prachtige producten en inspiratie
Schikt deze datum niet, elke woensdagmiddag ben ik open van 13.00 tot 17.00 uur.

Wil je de catalogus afhalen in combinatie met een workshop op een ander moment? Ook dat kan, bel voor de mogelijkheden.

Ben je geen klant? Dan kun je tegen betaling van de verzendkosten de catalogus ontvangen of gratis bij een bestelling bij mij, via de mail, of via de webshop van 50 euro.

Het kan je niet ontgaan zijn dat we vijf nieuwe inktpads erbij hebben. Heb je moeite om kleuren bij elkaar te combineren? Zie onderstaand schema voor aardig wat voorbeelden, dat moet dan toch wel goed komen. Alles uit de catalogus is te bestellen via de website en bij mij vanaf 1 juni 2017!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten