donderdag 4 mei 2017

nieuwe maandactiviteit: wie o wie zal ik een kaart opsturen?

Sara, de CEO van Stampin'Up stelde voor, tijdens het onstage event, om al die mooie kaarten die we maken toch ook vooral te versturen. Er is zoveel gezegd en gedaan in die 2,5 dag dat ik het even vergeten was maar bij het nalezen van mijn aantekeningen vond ik dit en een aantal andere demo's zag ik besteden er ook aandacht aan. Natuurlijk verstuur ik er al aardig wat maar ik vond het wel een goed idee om elke maand aan een 'vreemde' een kaartje te sturen. Daarom deze nieuwe actie.

Elke eerste donderdag van de maand zal ik een post plaatsen en dan mag jij een reactie achterlaten....zo simpel is het. Ik kies aan het einde van de dag degene uit die ik een kaart ga sturen en zal hem opsturen.

voor deze kaart heb ik maar een kleur gebruikt pumpkin pie en de stempel is uit de nieuwe set o so eclectic en is vanaf 1 juni 2017 bestelbaar
Laat een reactie achter op deze post via mijn facebookpagina. en wie weet????

#MakeAcardSendAcard #echtepostiszoveelleuker #stampinup #stampinupnederland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten