zondag 14 mei 2017

Winaar bekend van de nieuwsbrief actie gisteren tijdens de creabeurs te Uitgeest

Gisteren konden alle bezoekers van de creabeurs hun mailadres achterlaten en zich abonneren op mijn nieuwsbrief. Alle aanmeldingen heb ik in een excel bestand gezet en random geselecteerd en de eerste die toen naar voren kwam is iemand waar ik niet echt de naam van heb, wel een mailadres: dkwhoutje......Gefeliciteerd!. Je mag ter waarde van 25 euro aan Stampin'Up uitzoeken. Ik stuur je een mail om een en ander te overleggen.

En voor de mensen die ik gisteren gesproken heb, het was gezellig en ik hoop dat er vaker een creatieve beurs in de buurt wordt gehouden en iedereen is welkom bij mij in de workshopruimte.

Op de pagina workshops staat de worskhop die ik as woensdag geef. Voor 3,50 euro doe je gezellig mee. Koffie/thee en alle materialen inbegrepen. Wel graag even aanmelden van te voren via dit mailadres.

Heb je nog vragen? Ik hoor het graag.

Wil je ook iemand een tegoedbon geven? Informeer naar de mogelijkheden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten