woensdag 26 april 2017

Geslaagde teammeeting gehad inclusief Bossche bol

Wat een heerlijke avond hadden we. Hester wilde heel graag de Twist and fold card een keer maken en ik had haar beloofd, dat terwijl zij met vakantie was, ik het zou gaan uitproberen. Nou dat heb ik gedaan en het is best even een uitzoekklusje. Gelukkig is er veel te vinden op Youtube en ik ga er nu een nederlandse uitleg bij maken. Heb je interesse? Laat het weten.

We zijn heerlijk aan de slag gegaan met de nieuwe set o so Eclectic en de nieuwe incolors

Elke maand proberen we bij elkaar te komen, om elkaar te inspireren en van elkaar te leren. Met elkaar weet je meer dan alleen. Bij mij zijn daar verder geen kosten aan verbonden en dan krijg je gewoon een bos tulpen en van Hester uit het hele verre Bali een aantal prachtige linten en sommige bijna (toevallig) in de nieuwe incolors....Dank je wel dames! En volgende maand gaan we gezellig bij Ellen.....de datum staat al!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten