maandag 29 mei 2017

Cool treats Stampin'Up workshop woensdag 31 mei 2017

Het is echt mooi weer om lekker creatief aan de slag te gaan met ijsjes......in alle kleuren en smaken en nog beter je wordt er niet dikker van ).

Woensdag 31 mei 2017 ben je van harte welkom om dit leuke kaartje te maken voor 3,50 euro. Aanmelden kan hier.

Afgelopen Libelle zomerweek kon je bij collega demonstratrices gratis dit kaartje maken en op de teamdag (bij mijn upline)  hadden wij deze ook nog even gemaakt. SUperleuk, bedankt Carine

Cool treats Stampin'Up mjammmmmmmm

Cool treats Stampin'Up light variant, nog minder calorieen ;)
Weet je dat Stampin'Up ook aan het Ronald mc Donald house doneert. Het lijkt mij een heel goed idee om deze kaartjes te gaan maken met een paar kinderen......ga ik nog even verder uitwerken, wordt vervolgd.

Ennnn mag ik jullie voorstellen aan Hanna Wesseling, mijn nieuwe downline en dus weer een supergezellige teamgenoot erbij.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten