dinsdag 9 mei 2017

Aanstaande zaterdag ben ik standhouder by SytavanGelderen op de Creatieve beurs in sporthal de Zien te Uitgeest

Aanstaande zaterdag ben ik de hele dag op de crea beurs in Uitgeest. Ik neem mee een flink aantal retired products maar natuurlijk ook veel nieuwe stempels en ander leuks wat ik al kan laten zien. Deze nieuwe producten zijn te bestellen vanaf 1 juni 2017 dus dat is al best snel.

Gratis make en take bij mij aan de kraam en een 'incolorkleurkaartje' gratis af te halen. En de oude gids is gratis mee te nemen zolang de voorraad strekt.
herken je de leuke 'daisy' pons.....bloemen, ben d'r gek op

Bij andere kraamhouders zijn ook make en takes te doen, dus doe er je voordeel mee.

Kom je ook gezellig langs? Voor 2,50 euro ben je al binnen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten