dinsdag 31 mei 2016

Nieuwe catalogus Stampin'Up! gratis en kans op een stempelset, woensdag 1 juni s' middags en s' avonds

Goedemorgen, nog 1 dag dan gaat de nieuwe catalogus live!!!!

Je bent van harte welkom om de nieuwe catalogus te komen halen woensdagmiddag. In elke catalogus heb ik een bladlegger gedaan met daarop de nieuwste Incolors 2016-2018 dan krijg je daar ook een goed beeld bij. En in twee catalogussen zit er een bladlegger met daarop het woord YES. Als dit zo is, ben jij de winnaar van een gratis stempelset die ik heb uitgekozen daarvoor. Nou dat is toch wel een goede reden om even langs te komen. Deze actie geldt ook alleen op 1 juni.

Make & take
Ook gaan we aan de slag met een nieuwe set, kun je meteen even uitproberen in combinatie met de Incolors 2016-2018. Weet je nog dat je hier ook voor kunt sparen? Lees hier verder, als je dit nog even wilt teruglezen.

Van 13.00 tot 17.00 uur en evt. in de avond. Laat even weten als je s' avonds wilt komen.....Tot stempels

Catalogus Stampin'Up! van mezelf. De labels geven aan welke ik al heb.......nu nog toevoegen wat ik wil, er blijft geen lege pagina meer over vrees ik :(

Heb jij deze bladlegger in je catalogus? Dan ben je de winnaar van een gratis stempelset!

Heb je deze? Dan heb je helaas alleen een gratis catalogus.

~Leuk grapje van Matthijs......
www.stempelkaarten.com

Woon je te ver weg? Bel of mail voor de mogelijkheden. De winactie van de gratis stempelset geldt alleen op 1 juni zelf.

Wil je direct shoppen? Per 1 juni doe je dat in de 'nieuwe webwinkel'. Klik op de winkelwagen!








 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten