vrijdag 20 mei 2016

Verkoop stempelsets na lancering nieuwe gids Stampin'up! 1 juni 2016 met extra kortingen voor vaste klanten

Deze stempelsets blijven ook in de nieuwe gids nog, gelukkig


Ook ik heb de afgelopen dagen gebruikt om ook mijn stempels uit te zoeken en ben tot de conclusie gekomen dat er wel een paar weg mogen (met pijn) omdat ik plaats wil maken voor mijn nieuwe sets uit de nieuwste catalogus. Alle stempels die hierboven staan die houdt ik want die staan ook nog in de nieuwe en daar ben ik zeker heel blij mee. Vooral de "Botanical blooms" en de gorgeous Grunge en natuurlijk de geweldige vlinderstempelsets: "Papillon potpouri" en de "watercolor wings" met de bijpassende framelits.




Dit zijn de stempelsets die eigenlijk ook weg zouden mogen maar waar ik nog geen afstand van kan doen. Wie weet later in het jaar.....



In mijn winkel/workshopruimte heb ik onderstaande producten vanaf 1 juni te koop. Voor mijn 'vaste klanten' op 1 juni extra 10% korting op de aangegeven prijzen. Woon je te ver, dan stuur ik ze naar je op. Op=Op natuurlijk

Tot stempels!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten