zondag 29 mei 2016

Laatste kans om nog te bestellen uit de 'oude' catalogus van Stampin'up!

Wil je nog de set A Nice Cuppa bestellen? Het kan nog maar twee dagen dan zijn ze niet meer bestelbaar. De stempelset inclusief de framelits kosten 47,50. Maar er staan nog meer leuke dingen in die per 1 juni niet meer leverbaar zijn....helaas. Maar er komen gelukkig ook mooie nieuwe dingen voor in de plaats.

Bestel je iets bij mij voor meer dan 45 euro, neem ik de evt. verzendkosten voor mijn rekening. Maar misschien staat er nog wel veel meer leuks in de webwinkel.

Hoe makkelijk is dat, een prachtige stempelset met gecombineerd de framelits.....
 Ik heb op mijn website een overzicht geplaatst van mijn favoriete ponsen. 

Klik op de afbeelding om naar mijn webwinkel te gaan
 Liever per mail bestellen. Dat kan ook hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten