woensdag 4 mei 2016

#incolors 2016-2018 prachtig

Hallo allemaal, deze natte dag……ik heb hem tot nu toe gebruikt om mijn ‘blog’ te verplaatsen. WordPress is toch makkelijker in gebruik zeggen ze. Ben er nog niet helemaal uit hoe een en ander werkt maar al doende zal ik het wel leren.
Nieuwe incolors voor de komende twee jaar
Als demonstratrice al een pre-order plaatsen om een paar van de geweldige nieuwste producten al uit te proberen. Deze heb ik afgelopen vrijdag gekregen en kijk eens hoe mooi ook alles weer op elkaar afgestemd is. Ik heb natuurlijk het papier en bijpassende prachtige designpapier gekozen. De washi-tape en de markers en een prachtige nieuwe embossing poeder in de kleur koper!

Ik weet niet hoe ze er op komen maar de namen van de kleurtjes zijn ook weer geweldig! Hoe kun je  het verzinnen: Flurry Flamingo, Dapper Denim, Sweet Sugarplum, Emerald Navy, Peekaboo Peach.
Nu nog even bedenken wat voor leuks ik er mee ga maken, wordt vervolgd!
#incolors 2016-2018 Stampin'up
#incolors 2016-2018 Stampin’up
NIEUWE CATALOGUS ONTVANGEN??
Vanaf 3 mei mogen er weer een aantal producten gepre-ordert worden en ook de nieuwe catalogus die vanaf 1 juni ingaat. Stuur me alvast een mail met je naam en adres als jij een GRATIS exemplaar opgestuurd wilt krijgen. Woon je in de buurt dan kom je hem toch gezellig halen en krijg je van mij een lekker kopje koffie of thee. Je krijgt de catalogus GRATIS van mij als je de afgelopen 6 maanden iets besteld hebt. Heb je nog geen demonstratrice waar je besteld? of wil je van demonstratrice wisselen? Laat even weten via de mail of bel om te informeren naar de mogelijkheden.
logonieuw


Geen opmerkingen:

Een reactie posten