woensdag 1 juni 2016

Extra actie van Stampin'Up! in de maand juni voor vaste klanten

Wil je extra stempels verdienen? Lees vooral verder
Goedendag, ben je al fan van Stampin'up! dan hebben ze de hele maand juni een leuke actie. Lekker om je (toch) lange verlangslijstje 'goedkoper' te kunnen invullen.

Als je voor 175 euro uitzoekt, betaal je 129 euro en mag je nog twee extra stempelsets gratis naar keuze uitkiezen! Tja, dat maakt het wel weer iets makkelijker om je lijstje af te vinken. Je bent dan een 'new recruit' zeg maar. Wat dat precies inhoudt? Dat leg ik je graag uit, als je even langskomt, of als je te ver weg woont, belt. Zie gegevens hieronder!

Woensdag 1 juni van 13.00 - 17.00 uur en van 19.00 - 21.00 uur geopend. Verder op afspraak!

Hieronder de leuke set Grateful bunch waarmee ik heb gevarieerd met de nieuwe Incolors 2016-2018. De bloemen stempel je eerst en daarna pons je ze uit, lekker makkelijk. Koop je deze als bundel dan krijg je de stempelset en de pons voor 39,75 euro ipv 47 euro. Dat scheelt ook weer. Bestel je hem bij mij, via mijn webshop, dan neem ik de verzendkosten voor mijn rekening. Informeer naar de mogelijkheden.

Grateful Bunch Photopolymer Stamp Set
Stempelset Grateful bunch, los 25 euro
Blossom Bunch Punch
Blossom bunch punch, los 22 euro



Stampin'up is van origine een Amerikaans product en alles mag alleen via de demonstratrices verkocht worden. Zij kunnen je van alles uitleggen over de producten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten