dinsdag 17 mei 2016

Aanmelden digitale stempelkaartenpost nu nog makkelijker

Hey hallo, toch weer een beetje beter weer vandaag en vanmorgen kreeg ik een tip van mijn gratis SUper nieuwsbriefprogramma Laposta om op mijn website www.stempelkaarten.com en www.hobbyhofje.nl een gratis widget te plaatsen om mensen makkelijker te laten inschrijven op mijn nieuwsbrief. Nou dat heb ik meteen even uitgeprobeerd en inderdaad dat werkt super. Klik hier als je dit wilt bekijken, hoe dat eruit ziet. En dan gaat het om het rechtergedeelte.

En met de leuke stempelset A nice Cuppa heb ik zaterdagmiddag, terwijl Max Verstappen winnaar werd! onderstaande kaart gemaakt. Lekker vrolijk geworden, met de nieuwste kleurtjes.





Deze stempelset is te koop nog als bundel met 15% korting en kost 47,50. Bestel je deze bij mij dan neem ik de verzendkosten voor mijn rekening




 Wil je bestellen zonder verzendkosten? Neem contact op voor de mogelijkheden








Geen opmerkingen:

Een reactie posten