dinsdag 24 mei 2016

#6monthstampingoals, in juni in een totaal voor mij onbekende omgeving een leuke workshop geven!

Hey hallo, ik heb mezelf een nieuwe uitdaging gesteld de komende twee maanden! Ik zou het leuk vinden om in een voor mij nog onbekende omgeving een workshop te geven voor een groep die het leuk vind om creatief bezig te zijn. Wel of niet betaald, dat ligt er een beetje aan wat de wensen zijn. En waar de activiteit plaats mag vinden.

Ik kan me voorstellen dat er bijvoorbeeld geloofgenootschappen zijn die aan hun medegenootschappers beterschapskaartjes sturen. Of vrijwilligers die op zoek zijn naar een activiteit om met kinderen in te vullen zodat zij even lekker creatief bezig zijn.
Of welzijnswerkers die op wat voor manier dan ook zijn begaan met hun medemens.



Het is bijvoorbeeld mogelijk om in een workshop een paar kaarten te maken en dan maken we er ook een bijpassende enveloppe bij.


Hieronder laat ik wat foto's zien, ter inspiratie. Meer info? Bel of mail....Tot stempels

Stampin'up! is een Amerikaans merk wat alleen via demonstratrices, zoals ik, verkocht mag worden. Deze prachtige kaart heb ik gemaakt met de stempelset Botanical Blooms en de bijpassende framelits. Daar zijn die bloemen van gemaakt. Wil jij ook zo'n mooie kaart maken. Ook andere kleuren zijn uiteraard mogelijk.

Flirty flamingo.....wat een beauty. Met deze stempelset maak je vrij makkelijk de mooiste cadeauverpakkingen. Of een gewone kaart natuurlijk. Prachtig dat rose in combinatie met het gouden embossing poeder.


Ik in actie tijdens Art Specially. Het is mogelijk om veel mensen in een korte tijd een mooie kaart te laten maken en ik zorg dat er stap voor stap uitleg komt zodat ook beginnelingen echt iets moois kunnen maken.

Inktpad, cardstock, stempelset en wat versiering en dan heb je al een mooi projectje. Deze is nog niet af natuurlijk.

Met een stempelset en wat stiften kom je al vrij ver.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten