zaterdag 23 april 2016

Foto's inplakken, #Projectlife

Hoi hoi, mijn ouders waren vorig jaar allebei 80 geworden en dat hebben ze gevierd bij ons in de tuin met een gezellig verjaardagsfeest! Uiteraard had aangeboden dat ik de foto's wel zou inplakken. Goeie reden voor mij als demonstratrice Stampin'Up! ook maar eens met Project life aan de slag te gaan. Nou dat heb ik geweten......Zij gaan van oktober tot en met maart altijd overwinteren in Portugal dus ik dacht tijd genoeg te hebben, nou niet dus. Ik was het glad vergeten. Maar inmiddels goed gemaakt!

Er waren die dag totaal wel 400 foto's gemaakt door verschillende bezoekers die moest ik eerst verzamelen. Toen terug naar wat is bruikbaar en wat niet zo...en uiteindelijk bleven er 190 over. Gelukkig blijkt webprint (niet gesponserd) over een geweldige upload site te beschikken (want hoe krijg je anders al die MB"s over de lijn?) En toen een prachtig project life album besteld en de inserts. O, ja. Dat is allemaal in inches, ook dat moest nog even omgeschaald want webprint rekent natuurlijk in centimeters en dit kan je dan helaas net zelf weer niet veranderen. Maar goed, ik heb natuurlijk een snijmachine dus snij er hier en daar zelf wel een randje af.

Binnen twee dagen waren de foto's geleverd. Super kwaliteit, toen alles op volgorde gelegd en een selectie gemaakt van wat ik wilde gebruiken en wat niet. Ik had besloten om een mooie pagina aan de voorkant te doen en verder in te vullen naar eigen inzicht.

Wil je ook aan de slag? Ik help je graag bij het uitwerken van jou album. Informeer naar de mogelijkheden. Of ga hier naar mijn webwinkel!

Prachtig 12 x 12 inch fotoalbum

inserts die hier perfect inpassen en door de speelse indeling wordt het leuk!

Mooie dunne fijnschrijvers
Gisteren aan mijn ouders overhandigd en zij zijn er SUperblij mee! En ik? Ik ook, heb er een nieuwe verslaving bij en ga echt beginnen om mijn leven van de afgelopen jaren in te plakken in albums. Zeker ook nog die van mijn kinderen en de heerlijke vakanties.

Tot stempels,


En dit is dan de openingspagina.




En een klein inkijkje in de rest.....









Geen opmerkingen:

Een reactie posten