woensdag 23 maart 2016

Weekaanbiedingen/weeklydeals Stampin'up 29 maart 2016

Na de ellende van gisteren, weer over tot de orde van de dag :( wat een nare berichten uit Brussel. Mijn gedachten gaan naar alle onschuldigen die hun geliefde moeten missen. Bah, bah en nog eens bah......Het leuke nieuws dat ik nu echt twee downlines heb is ook een beetje verdrongen. Bianca uit CASTRICUM en Tessa uit KRIMPEN A/D IJSSEL. Leuk hoor, kan ik gaan nadenken over een teamactiviteit van de stempeldames. Wil je meer info hoe dat werkt? Bel of mail.

Gelukkig helpt mij creatief bezig zijn om te ontsnappen aan de 'boze' wereld en ik hoor dat vaker van andere medestempelaars. Dus zoek je iets om je zinnen te verzetten, probeer het eens een keer. Kom langs en kijk of jij je ook kunt verliezen in al die mooie kleurtjes en patronen. 

Zelf komt deze week op mijn lijstje het Hexagon Hive (Thinlits Die). Deze heb ik nog niet en ja daar zie ik toch ook wel weer veel mogelijkheden mee. 



Wil je meer info? 
Kom langs. Ik heb achter mijn huis een winkel/workshopruimte daar kun je een flink aantal producten van Stampin' Up! live zien en proberen. 
Elke woensdagmiddag van 13.00 tot 17.00 uur geopend en verder op afspraak. Wil je de nieuwsbrief ontvangen waar de workshops instaan? Mail 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten