zaterdag 12 maart 2016

Teamlid erbij, ik ben zo blij, zo blij en de zon schijnt

Hallo allemaal, ik ben zo blij, dat wilde ik even met jullie delen. Ik heb er namelijk een teamlid bij en ben gepromoveerd naar Silver :) hoe leuk........ik noem ons team: 'de stempeldames' . Wij zijn namelijk gek op alles wat met stempelen te maken heeft. En nee dat is niet duf, dat is gewoon supertop!
De producten zijn ook echt heel handig om kinderfeestjes mee te verzorgen, of leuke tractaties, naast natuurlijk de normale kaarten of leuke home deco artikelen.

De producten van Stampin' Up! zijn echt SUper en wat houdt dat nou in als je teamlid wordt?

Even de leukste voordelen kort!
Je koopt voor 220 euro en betaald tot en met 31 maart 2016 maar 129 euro (creditcard niet noodzakelijk) Dat is dus heel veel GRATIS. 
Je krijgt 20% voordeel op je aankopen, je ontvangt de catalogus en insight info
Je krijgt van mij maandelijks een uitnodiging om te komen stempelen :) voor niets, ik regel de koffie/thee en wat lekkers en de producten die we gaan gebruiken!

Lees hier meer.
Direct aanmelden, dat kan via de link, schrijf je nu in.



https://ida.stampinup.com/?demoid=5015867


Achter ons woonhuis heb ik een gezellige workshopruimte en kun je veel inspiratie opdoen. Kom je ook gezellig langs? Elke woensdagmiddag van 13.00 tot 17.00 uur geopend! Verder op afspraak.

Meer info op www.stempelkaarten.com
of pinterest of facebook 

Tot stempels, Jacqueline Severijnse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten