maandag 21 maart 2016

Nog 10 dagen te profiteren van de gratis stempelsets bij een besteding van 60 euro

Heb je nog wensen op je stempellijstje staan? Laat het me weten dan kun je nog profiteren van de geweldige leuke gratis stempelsets van Stampin' Up! Ter inspiratie doe ik er eentje bij van de pedal pusher, gratis dus bij 60 euro. En een paar voorbeelden erbij die ik gemaakt heb met deze stempelset.

De pedal pusher van Stampin' Up!
Dit is de stempelset en je ziet het al in het mandje kun je verschillende attributen toevoegen.....

En omdat ik nu eens een keer ook simpel in zwart/wit wilde heb ik er dit van gemaakt. Een kaart en twee cadeaulabels.




   
En nog een in kleur ter vergelijk

Wil je meer info? 
Kom langs. Ik heb achter mijn huis een winkel/workshopruimte daar kun je een flink aantal producten van Stampin' Up! live zien en proberen. Elke woensdagmiddag van 13.00 tot 17.00 uur geopend en verder op afspraak. Wil je de nieuwsbrief ontvangen waar de workshops instaan? 
Mail 

Wil je een gratis catalogus van Stampin'up! ontvangen? 
Kom een workshop doen dan krijg je deze gratis mee naar huis. En tot en met 31 maart 2016 zijn dat drie catalogussen! Lekker boordevol inspiratie.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten