woensdag 9 maart 2016

Weekaanbiedingen/weeklydeals 9 maart 2016

En ja hoor, het is alweer tijd voor de nieuwe weekaanbiedingen van Stampin' Up! Toch fijn dat zij dat elke keer voor ons bedenken :). En omdat vandaag mijn zoon Daniel jarigAfbeeldingsresultaat voor feestmuts is, tracteer ik! Als je bij mij besteld, maakt niet uit hoeveel, krijg je van mij 12! vellen uit de "Pretty Petals Designer Series Paper Stack" GRATIS. 

http://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx?dbwsdemoid= 5015867


Wil je meer info? 
impressie winkel/workshopruimte demonstratrice Stampin' Up! te Beverwijk
Ik heb achter mijn huis een winkel/workshopruimte daar kun je een flink aantal producten van Stampin' Up! live zien en proberen. Elke woensdagmiddag van 13.00 tot 17.00 uur geopend en verder op afspraak. 

Wil je een gratis catalogus van Stampin'up! ontvangen? Kom een workshop doen dan krijg je deze gratis mee naar huis. En tot en met 31 maart 2016 zijn dat drie catalogussen! Lekker boordevol inspiratie.

Aanmelden voor de digitale stempelkaartenpost? Mail.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten