woensdag 16 maart 2016

Nieuwe weekaanbiedingen/weekly deals Stampin' Up! 16 maart 2016

Goedendag, leuk dat je mijn berichtje weer leest. Deze week in de aanbieding de mooie kerststempelset: Embellished Ornaments Clear-Mount Stamp Set.......met het prachtige bijpassende papier. Ja hoor, hoor ik je denken, we zitten nog lang niet in de kerst. Nee, gelukkig niet maar een tip. Maak elke week een kerstkaart en dan heb je geen stress als het wel zo ver is. En ik zal ook een paar foto's bijvoegen wat je zo ongeveer kunt maken van deze prachtige artikelen uit deze weekaanbiedingen.



http://www2.stampinup.com/ECWeb/ProductDetails.aspx?productID=139759


Wil je meer info? 

Kom langs. Ik heb achter mijn huis een winkel/workshopruimte daar kun je een flink aantal producten van Stampin'up! live zien en proberen. 
Elke woensdagmiddag van 13.00 tot 17.00 uur geopend en verder op afspraak. Wil je de nieuwsbrief ontvangen waar de workshops instaan? Mail 


Wil je een gratis catalogus van Stampin' Up! ontvangen? Kom een workshop doen dan krijg je deze gratis mee naar huis. En tot en met 31 maart 2016 zijn dat drie catalogussen! Lekker boordevol inspiratie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten