woensdag 30 maart 2016

Weekaanbiedingen/weekly deals 30 maart 2016 Stampin' Up!

We zijn alweer een weekje verder, leuk dat je weer even een kijkje neemt bij de nieuwste weekaanbiedingen. Geniet ervan nu deze er nog zijn. Er schijnen veranderingen op komst te zijn, spannend want ik weet ook nog niet wat dat gaat inhouden. Hoop dat er wat meer producten bijkomen of misschien wel nog iets beter geprijst :) Daar houden wij Nederlanders van, zoveel mogelijk korting, of nog beter gratis.....Wellicht zit er nog iets voor je tussen, dan hoor ik het graag.  

En nog een dag mogelijk om te profiteren van een gratis producten bij een besteding van 60 euro of meer. Lees hier verder.

Met het designer paper kun je wel hele leuke projectjes maken. Zelf heb ik daar mijn Sale-A-Bration set op uitgeprobeerd, geïnspireerd door: jawel een zebrapad.
  



Met het go wild designer series is het ook leuk om een iets mannelijkere kaart te maken

En ik werd wel door het zebrapapier getriggerd om de pedalpusher hier te plaatsen, lekker simpel



Wil je meer info?
Kom langs. Ik heb achter mijn huis een winkel/workshopruimte daar kun je een flink aantal producten van Stampin' Up! live zien en proberen. Elke woensdagmiddag van 13.00 tot 17.00 uur geopend en verder op afspraak. Wil je de nieuwsbrief ontvangen waar de workshops instaan? Mail

Catalogus ontvangen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten