dinsdag 12 april 2016

50 Swaps aan het afronden voor On-Stage Amsterdam

Huh een swap? Jazeker, aanstaande zaterdag 16 april is het tijd voor weer een hele dag feest met Stampin'Up!® Alle demonstratrices uit heel Nederland die dat leuk vinden komen bij elkaar in de beurs van Berlage, te Amsterdam en krijgen daar de primeur: de nieuwe catalogus en we krijgen zelfs de mogelijkheid om met wat nieuwste producten aan de slag te gaan. Heerlijk, nog een paar dagen wachten maar. 

Ja en dan de uitleg van de SWAP.....het is een 'project' wat elke demo kan maken om uit te wisselen met een andere demo. Ik heb er dit jaar 50 gemaakt en niet eens op het laatste moment :) best trots op mezelf. Wel nu nog de laatste puntjes op de i. Vorige keer was ik nog niet zo lang demo en kwam er achter (nadat ik er 50 gemaakt had) dat ik een stempel had gebruikt die uit de collectie ging. Tja, dat was niet zo handig en ook was ik vergeten op de achterzijde te vermelden dat ik ze gemaakt had en wat ik gebruikt had. Kortom, een hoop geleerd en nu keurig bezig om de achterkant van de kaart te printen en op mijn 'project' te plakken. Nog 50 x dus maar dan heb ik na zaterdag ook weer 50 x inspiratie van al mijn andere collega demo's.

Mijn uitdaging was om met 1 stempelset en weinig materialen een leuk project te maken. Na afloop zal ik het resultaat zeker delen nu nog even niet.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten