dinsdag 19 april 2016

Ik heb een winnaar uitgekozen

Uit de dames die gereageerd hebben heb ik Diana Maduro uitgekozen als winnaar! Gefeliciteerd. Ik vond jou reactie SUperleuk :)

Als je mij een mail stuurt zorg ik dat de geweldige set: Homemade for you zo snel mogelijk naar je toekomt. Ik hoop dat je nog heel lang plezier gaat hebben van deze set en dat je de producten van Stampin'Up ook gaat ontdekken. Alles combineert bij elkaar, de linten, de inkts, cardstock en natuurlijk het prachtige designpapier. En de stempelset zit mooi opgeborgen in een doosje waardoor je altijd goed zicht hebt welke stempelset waar is.  

Heb je zin in een workshop dan ben je hierbij van harte uitgenodigd om een gratis kennismakingsworkshop bij mij te komen volgen in Beverwijk. Combineer dit lekker met een paar uurtjes strand (wijk aan zee). Laat maar weten of je daar interesse in hebt!

Kom gezellig langs om in de nieuwe catalogus te bladeren!
Kom langs. Ik heb achter mijn huis een winkel/workshopruimte daar kun je een flink aantal producten van Stampin' Up! live zien en proberen. Elke woensdagmiddag van 13.00 tot 17.00 uur geopend en verder op afspraak. 


Wil je de nieuwsbrief ontvangen waar de workshops instaan?
Mail 


Dit is je gewonnen stempelset ter waarde van:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten