vrijdag 15 april 2016

Yes, de 350e vind ik leuk is bereikt op mijn facebookpagina



Yes, op mijn facebookpagina is de 350e vind ik leuk bereikt! Blijkbaar ben ik niet de enige die het zo leuk vind om creatief bezig te zijn en ja dan ook nog met stempels. Ik zeg altijd je moet het gewoon een keer proberen of je het ook leuk vind.

Om te vieren dat de 350e vind ik leuk bereikt is geef ik een GRATIS STEMPELSET (naar mijn keuze) weg. Wil je hiervoor in aanmerking komen? Laat een leuk bericht achter op mijn blog. (misschien waarom je het ook zo leuk vind om te "stempelen" 

Maandag de 18e laat ik horen wie er gewonnen heeft.

Doe je ook mee? Het enige wat je hoeft te doen is een berichtje achterlaten.

Tot stempels!


Vorige week tijdens de "Artspecially" flink wat dames aan de 'stempels'











































Carine Kuin ook helemaal klaar voor de beurs

Welke stap komt er nu?

Lekker veel animo voor de leukste hobby die er is: stempelen!!!

Ps: mijn workshopruimte kun je ook 'huren' voor een leuke activiteit in combinatie met een strand- of duinwandeling. We zitten 10 minuten van het strand van Wijk aan Zee en je loopt bij ons vandaan zo het tuindersgebied in. Wil je meer info? bel of mail


Geen opmerkingen:

Een reactie posten