vrijdag 1 september 2017

Gratis stempelset verdienen?

De set die je verdienen kunt is niet bestelbaar (alleen voor demonstratrices) en dus heel uniek. Nu had ik niet meteen zoiets van ja die moet ik hebben tot ik er voorbeelden van zag bij collega's die er al mee aan de slag gegaan zijn!

Je krijgt deze stempelset GRATIS als je een party host met je vriendinnen en je party minimaal € 350,-opbrengt. Met minimaal 6 vriendinnen die elk rond de € 60,- bestellen, ben je er al!
En je krijgt als hostess niet alleen deze gratis stempelset, maar ook nog eens de Stampin' Rewards (€ 10% va € 200,- en 12% va € 375,-)!

Deze actie eindigt op 31 oktober, dus plan snel je party, roep je vriendinnen bij elkaar en ik kom graag bij je langs! Of jullie komen naar mij in de workshopruimte te Beverwijk. Informeer naar de mogelijkheden.

Exclusieve set, alleen gratis te verdienen. Komt niet in de webshop


voorbeelden Stampin"up!



Elke woensdagmiddag van 13.00 tot 17.00 uur ben je van harte welkom in mijn workshopruimte voor gratis inspiratie!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten