woensdag 20 september 2017

Gezellige teamavond gehad met de stempeldames

Wat een heerlijkheid, even lekker aan de slag met mede demonstratrices maar ook 'vaste klanten'. Helaas kon niet iedereen er bij zijn maar dat mocht de pret niet drukken.
Een hele avond even bijpraten over de verschillende stempels, mogelijkheden en onmogelijkheden.

Voor hen had ik een 'treat tube' leuk verpakt in het thema Halloween. En we zijn samen aan de slag gegaan om een projectje te maken met dit prachtige dessignpapier wat daarbij hoort. 
treat tubes teamavond stempeldames




We maakte dit doosje met daarin een aantal kleinere kaartjes met envelopje en een wat grotere kaart die er net boven uit kwam

de bundel waar we mee gewerkt hebben.
spooky variatie. Een collega demo uit Duitsland (haar naam ben ik even kwijt) heeft een aantal variaties met de pons bedacht. Knap hoor, ik kopieer wel :) Bedankt collega!
Wil je ook in mijn team? Gezellig, ik help je graag.....Of twijfel je nog, kom vooral langs voor meer info.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten