woensdag 27 september 2017

Applaus voor Ellen, zij is namelijk in 9 maanden gepromoveerd naar Zilver!

Supergedaan, gefeliciteerd Ellen. Naast de 25% korting op producten ook weer wat extra flexpunten verdiend. Het applaus ontvang je tijdens onstage in Utrecht. En er is een kaart onderweg met een klein cadeautje. #makeacardsendacard goede reden natuurlijk voor een kaartje. Komt eraan Ellen.
Dit is op dit moment mijn team, blij mee ;)

Hoe werkt het eigenlijk? Stampin'Up demonstratrice
Stampin'Up werkt met de zogenaamde 'instapmethode'. Elke demonstratrice in Nederland is ooit bij iemand ingestapt. Je koopt dan een starterskit en betaald een bepaald bedrag en je krijgt extra voordeel. Soms hebben ze een extra aantrekkelijke periode om in te stappen en dan krijg je ook nog eens twee extra stempelset naar keuze. Dit is in het verleden wel gebeurd, wanneer dat weer is, weet ik niet.

Als demonstratrice ontvang je 20% korting in aanvang en mag je party's geven en de producten verkopen.  Je kunt een heel actieve demonstratrice worden en veel party's geven, of weinig, of helemaal niet. Dan verdien je in ieder geval je korting van 20%. En profiteer je van gratis artikelen doordat je over je aankopen flexpunten spaart. Uiteraard geldt, hoe meer je verkoopt, hoe meer punten.

Craften is voor mij therapie
Zoals jullie wellicht allemaal weten, ben ik herstellende van een burn-out en heb door deze hobby wel weer een beetje 'doel' en tijdsbesteding. Ook ontmoet ik gezellige mensen die dezelfde passie hebben. En ik heb een heerlijke workshopruimte. Ben ik lekker bezig geweest dan is het soms best een zooitje maar ik trek de deur dicht en niemand heeft er last van.

Wat je met je handen maakt, maakt gelukkig!Ook dit geldt zeker voor mij. Hoe leuk is het als je met een leeg blaadje begint en daar uiteindelijk een mooie kaart van hebt gemaakt. En als je varieert met een beetje kleur geeft het direct weer een heel ander resultaat. En ik haal ook veel voldoening uit het uitleggen aan mensen die zeggen: ja, jou lukt dat wel, mij niet. Wel als ze bij mij een workshop volgen......want ik leg natuurlijk alles uit.
aquareltechniek met variatie in inktkleuren
Vragen?
Heb je vragen over demonstratrice zijn/worden? Kom gezellig langs.....

Teamavonden/dagen
Maandelijks is er bij mij in de workshopruimte een teamavond. Goede gelegenheid om elkaar weer even te spreken en inspiratie uit te wisselen. En alle teamleden zijn ten alle tijden welkom met vragen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten