donderdag 31 augustus 2017

Regen inspireerde mij tot waterige kaartjes maar dan met een vrolijke tint

Afgelopen woensdag de 29e augustus kwam het hier in Noord-Holland, Beverwijk echt ook met hele ' bakken tegelijk de lucht uit'. Gelukkig hoefde ik niet naar buiten maar kwam er wel een 'vaste klant' heel dapper door de regen naar mij toe. Ze had al eerder aangegeven wat meer met aquarel te willen doen en dus had ik alvast het een en ander aan voorbeelden uitgewerkt.

We hebben de 'grote vlinder' als uitgangspunt genomen omdat ze die ook zo mooi vond en daar een  achtergrond bij gemaakt. Even wennen vond ze het wel, zo veel water met die aquapen op het papier, echt? Ja, doe maar.....En dan met de aquarel potloden kun je er nog diverse accenten aangeven. Daarna weer wat water toevoegen en dan eventueel laten drogen en tevreden zijn met het resultaat of nog een laagje aanbrengen bijvoorbeeld met de stampinspritzer......



Door met zwarte inkt nog wat teksten toe te voegen wordt de kaart iets 'stoerder'

de basis is een wit 'shimmery white vel

deze versie is met een andere kleur inkt ook echt mooi

en om het af te leren een knalversie.....

Heb je ook zin om eens lekker met al deze 'technieken' aan de slag te gaan? Informeer naar de mogelijkheden.

Mijn workshopruimte is in ieder geval op elke woensdagmiddag open van 13.00 tot 17.00 uur en 1 september gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit. Wil je meeprofiteren en geen verzendkosten maar wel 10% spaartegoed. Bel of mail voor de mogelijkheden.

In mijn webshop kun je 24 uur per dag zelf een bestelling plaatsen. (ook dan krijg je 10% spaartegoed)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten