donderdag 17 augustus 2017

Winnaar is bekend: de stempelset Coffe cafe van Stampin'Up! is eruit

Gisterenmiddag is de winnaar gekozen door een klant bij mij in de workshopruimte. Agatha is de gelukkige en ze mag hem volgende week bij me komen ophalen. Of ik breng hem even bij haar langs.

Coffee cafe Stampin'Up (bundel inclusief bijbehorende framelits)


Wil je hem ook bestellen? Klik op de afbeelding. Of bestel via de mail zonder verzendkosten en kom hem bij me afhalen.

Volgende keer ook kans maken op een leuke prijs? Like mijn Facebookpagina en blijf altijd geïnformeerd.

Wil je een keer langskomen in mijn workshopruimte? Elke woensdagmiddag van 13.00 tot 15.00 uur een make en take voor 3,50 euro. Inclusief koffie/thee. Graag wel even aanmelden via de mail.
Na 15.00 uur tot 17.00 uur kun je gewoon binnenlopen en ook op een andere dag is eventueel mogelijk.

Maandelijks heb ik een teammeeting. Gratis gezellige avond met veel inspiratie. Wil je meer informatie? Bel, mail of kom langs....


Tot snel......Ik maakte deze leuke doosjes voor de laatste teambijeenkomst met o.a. deze set.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten