donderdag 20 juli 2017

Winactie tijdens mijn vakantie

Ik ga even lekker genieten en heb een leuke actie tijdens mijn vakantie.

WIN ACTIE WIN ACTIE WIN ACTIE tijdens mijn vakantie. Je hebt vanaf vandaag tot en met 15 augustus de tijd om mee te doen......op 16 augustus maak ik de winnaar bekend!

Ben je wel eens in mijn workshopruimte geweest?
Laat een recensie achter op deze facebook pagina en wie weet win jij de geweldige set Coffee cafe ter waarde van 54,75.

Vanaf woensdagmiddag 16 augustus ben je weer van harte welkom voor een flinke dosis inspiratie (en veel geklets denk ik) en maak ik de winnaar bekend. (Ik zet alle namen in een bestand en kies een random winnaar).

Wil je de bundel zelf bestellen? Dat kan natuurlijk in de webwinkel
https://www2.stampinup.com/ecweb/ProductDetails.aspx…



De set coffe cafe kun je winnen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten