dinsdag 22 augustus 2017

Spooky Cat bundel is zo leuk, zeker omdat onze poes ook Spooky heet

Toen ik de naam hoorde was ik al verkocht, toen ik de plaatjes zag helemaal. Maar nu ik er zelf mee heb mogen werken, ben ik helemaal overstag. Wat een alleskunner is dit. Lieve poes of juist een enge.....het kan allebei. Onze poes noemen wij ook wel Spook want ze kan in ene zo maar achter je staan :(

Hieronder wat afbeelding van wat ik er de laatste dagen mee gedaan heb. En voorbeelden van de 'Spooky' uitgave (Stampin'Up is natuurlijk van origine Amerikaans en daar leeft Halloween veel meer) natuurlijk komt het hier ook steeds weer een beetje dichter bij. Ik ben begonnen met een kloddertje roze en daarna nog wat meer naturel. Uiteraard ga ik er ook nog een scary cat van maken, wordt vervolgd.
 
Wil je zelf ook lekker aan de slag met deze set? Informeer naar de mogelijkheden. Vanaf 1 september kun je hem bestellen, hier in de webshop. Of via mail of telefoon.

 De voorzijde van de kaart
en de binnezijde, het papier is gemengd uit allerlei afkomsten

van de restjes maakte ik nog een cadeaulabel
zo schattig, twee poesjes bij elkaar


en met de cameo traceerde ik de pons en daarna vergroot, het is een grote kaart geworden met een buisje met kattesnoepjes. Leuk om cadeau te geven aan een echte katteliefhebber
Ben je al verkocht?

1 september heb ik openhuis en dan ben je tussen 10.00 en 17.00 welkom om zelf aan de slag te gaan. Gratis, gratis, gratis.....aanmelden kan via de mail.

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten