vrijdag 1 juli 2016

Waar blijft dan de zomer??? Dan maar leuke slippers gemaakt om iets op te fleuren

Jeeeeeeey het is toch echt niet waar? Het lijkt wel herfst :(. Om een leuk bedankje te maken voor de juf en meester heb ik deze vrolijke kaarten gemaakt in de vorm van een slipper. Vooral het glimmende randje voor de juf bij de teen, dat geeft wel een leuk effect. Daar werd ik dan wel weer erg vrolijk van. En ook als ik nu zo naar de afbeelding kijk. 

Wil jij ook zo'n leuke kaart voor juf of meester? Informeer naar de mogelijkheden. Of ga zelf aan de slag.



Hieronder een lijstje van wat ik zoals gebruikt heb van Stampin'Up!
Blushing Bride Glimmer Paper 6,25 voor 2 sheets van 30,5 x 30,5 ik heb daar het teenrandje van gemaakt. Geweldig.


Layered Letters Alphabet Photopolymer Stampset, 33 euro
Melon mambo cardstock 9,75 voor 24 x a4


Incollors 34 euro, ik heb gebruikt de watermelon wonder o.a.
Dapper denim classic ink pad 8 euro
De lintjes etc. zijn bij andere winkels gekocht. Elke hobbyist weet tenslotte, daar heb je er nooit teveel van :) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten