maandag 11 juli 2016

Party time!!!!

Hey hallo, lijkt het je leuk om een gezellige avond met vriendinnen te hebben en kunnen shoppen met kortingen. Dan is dit je kans! Het enige wat jij hoeft te doen, is een groepje geïnteresseerde personen bij elkaar zoeken en die uit te nodigen voor een gezellige, creatieve (workshop)avond/middag of ochtend! Dit kan bij je thuis maar mag ook bij mij. Jij bent dan de gastvrouw en kan naast SUperleuke extra stempels ook extra shoptegoed verdienen. Lees hier verder.

Maar in juli extra interessant om gastvrouw te zijn!
Bij mij geen 6 euro shoptegoed maar 10 euro shoptegoed in augustus! Ik verhoog dat bedrag dus....Misschien heb je de actie al voorbij zien komen? Voor elke € 60 die je deze maand besteedt, krijg je een kortingscode gemaild*. Elke kortingscode is goed voor maar liefst € 6 korting bij het plaatsen van een bestelling tussen 2 en 31 augustus. En daar maak ik 10 euro van! Exclusief aanbod van www.stempelkaarten.com
Het aantal kortingscodes, dat je kunt inwisselen is onbeperkt en er is geen minimaal bestelbedrag. Dus, heb je bv. in juli voor € 120 besteld, dan krijg je 2 kortingscodes en kun je in augustus voor € 20 uitzoeken!


Exclusieve bundel
Alleen van 2 t/m 31 augustus is er een exclusieve bundel verkrijgbaar, die niet in de catalogus staat: Thoughtful Branches. Deze bundel (€ 63,25) is verkrijgbaar zo lang de voorraad strekt. Wil jij deze set heel graag hebben? Laat het mij dan zo snel mogelijk weten.
Bij voldoende interesse zal ik voor mijn vakantie nog een bestelling plaatsen, zodat je verzekerd bent van deze exclusieve set.
Uiteraard kun je de stempelset (€ 33) of de stanzen (€ 37,50) ook los bestellen.
Je kunt voor de aanschaf van deze producten ook de kortingsbonnen inwisselen, die je in juli ontvangt bij besteding van elke € 60.


Ook kun je natuurlijk direct hier in de webwinkel shoppen.

Meer info? Bel of mail, tot stempels

Stampset/stempelset Lots of love Stampin'Up! Te verdienen als gastvrouw
Lekker naturel is ie leuk



of met een kleurtje

schattig

of lekker gifgroen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten