woensdag 13 juli 2016

Goal achieved again, #6stampingoals

Wat leuk! Ik heb weer een doel behaald,en dat voelt goed! De Mac staat nu ook in mijn winkel/workshopruimte met internet en WIFI. Thanks Richard! Je bent de allerbeste. Afbeeldingsresultaat voor hart


Andere doelen die ik had en die ik ook al behaald heb
Ik had voor mezelf in april (tijdens #onstage) een paar doelen gesteld. Bedankt Sara (CEO Stampin'up)
1 downline: dat zijn er per vandaag vijf :) die blijven niet maar toch leuk! Op de valreep schreef de vijfde zich in. Elke woensdagmiddag open met mijn winkel/workshopruimte en uiteraard kaarten verkopen en hopen dat mensen zich ook willen aanmelden voor workshops. Ook dat is gelukt. Ik had mezelf voorgenomen mailadressen te verzamelen en zo mensen op de hoogte te kunnen houden van workshops. Gelukt! Inmiddels heb ik een flink aantal mensen die zich hebben geabonneerd op de nieuwsbrief. Wil je je ook aanmelden? Klik hier.
 
Wat ik niet als doel bedacht had maar wel gebeurd isEen blog gestart. Gepromoveerd naar Zilver. WOW hoe gaaf is dat! Hele leuke contacten met mede demonstratrices, bezoek naar Frankfurt om maar wat te noemen! Bedankt Melissa, nogmaals. Een workshop vandaag bij mij thuis gehad onder de geweldige leiding van Hester. Daarover morgen meer.

Korte termijn doel
Binnen nu en twee weken wil ik de cricut aansluiten op de Mac. De speciale software daarvoor heb ik al een half jaar in huis maar tot op heden niet gelukt om daar tijd voor te maken. Ik hou je op de hoogte of dat ook gaat lukken of niet. En een lange termijndoel, nog meer (stempel)klanten in mijn omgeving vinden die het net zo leuk vinden als ik om lekker creatief bezig te zijn.

Tot stempels!
Bezoek magazijn Frankfurt met 50 mede demonstratrices

"kaart' gemaakt met de cricut voor mijn zoon Matthijs




Geen opmerkingen:

Een reactie posten