vrijdag 26 februari 2016

Yeah cadeaulabels nu ook bij Bakkerij Goemans te verkrijgen

Hoe leuk! Mijn vriendin werkt bij Bakkerij Goemans en verzorgt de cadeautjes (je weet wel die hele lekkere chocoladecadeautjes) en zij vond mijn kaartjes zo leuk en uniek dat die daar dus nu bij het cadeautje ingepakt zitten. Best trots!
En ik heb natuurlijk weer een hele goede reden om een heerlijke middag te stempelen.

Wil je ook leuke unieke cadeaulabels in je winkel? Kom langs. Ik heb achter mijn huis een winkel/workshopruimte daar kun je een flink aantal producten bekijken van Stampin'up!. Elke woensdagmiddag van 13.00 tot 17.00 uur geopend en verder op afspraak.

Wil je de nieuwsbrief ontvangen waar de workshops instaan?
Mail naar Jacquelineseverijns@me.com.

Wil je een gratis catalogus van Stampin'up! ontvangen? Kom een workshop doen dan krijg je deze gratis mee naar huis. En tot en met 31 maart 2016 zijn dat drie catalogussen! Lekker boordevol inspiratie.

WWW.stempelkaarten.com

http://www.stempelkaarten.com/
 Tot stempels, groetjes Jacqueline Severijnse


Geen opmerkingen:

Een reactie posten