donderdag 11 februari 2016

Gratis Valentijnskaartje maken voor kinderen in de Beverhof te Beverwijk op 13 februari 2016

Leuke actie van de winkeliersvereniging Beverhof. Zij sponseren mij en ik mag de kinderen een gratis kaartje laten maken van 10.00 - 15.00 uur. Kom je ook gezellig langs?
Ook heb ik een aantal leuke zelfgemaakte (Valentijns) doosjes en kaarten bij me, die zijn te koop.

Ook zin in een leuke hobby? Kom langs. Ik heb achter mijn huis een winkel/workshopruimte daar kun je een flink aantal producten van Stampin'up! live zien en proberen. Elke woensdagmiddag van 13.00 tot 17.00 uur geopend en verder op afspraak.

Wil je de nieuwsbrief ontvangen waar de workshops instaan? Mail naar Jacquelineseverijns@me.com.

Wil je een gratis catalogus van Stampin'up! ontvangen? Kom een workshop doen dan krijg je deze gratis mee naar huis. En tot en met 31 maart 2016 zijn dat drie catalogussen! Lekker boordevol inspiratie.

Jacqueline Severijnse www.stempelkaarten.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten