maandag 29 februari 2016

Ben jij al klaar voor pasen? Voor een vrolijk rose of gele?

Afgelopen dagen druk bezig geweest met de voorbereiding van een leuke workshop. Mensen mogen kiezen....ga je voor geel of voor roze? Allebei wel heel schattig zou ik zeggen. We gebruiken een aantal stempels van Stampin'up! om verschillende labels te maken. Mijn eigen paastak is dit jaar een prachtige magnolia met roze kaartjes en natuurlijk overheerlijke chocolade paaseieren. Weet niet of ze de paasdagen halen met mijn chocolade verslaafde Matthijs in huis.

Wil je meedoen aan de paasworkshop. Ik geef deze op verzoek of sluit je aan op dondag 17 maart 2016 in de ochtend of maandag 21 maart in de middag? Aanmelden.


Deze maken we tijdens de workshop

Detail

Of liever klassiek geel....mooi ook




Detail van 1 kaartje

Wil je meer info? Kom langs. Ik heb achter mijn huis een winkel/workshopruimte daar kun je een flink aantal producten van Stampin'up! live zien en proberen. Elke woensdagmiddag van 13.00 tot 17.00 uur geopend en verder op afspraak. Wil je de nieuwsbrief ontvangen waar de workshops instaan? Mail 
           





Geen opmerkingen:

Een reactie posten