maandag 15 februari 2016

Ook geld verdienen met je hobby? Wordt Stampin'up! demonstratrice

Nog tot en met 31 maart 2016 is het wel heel aantrekkelijk om in te stappen als demo.

Je shopt voor 129 euro en krijgt bijna 100 euro cadeau! Je bent dan in ieder geval een jaar demonstratrice en je kunt ook alleen voor jezelf blijven dan krijg je het hele jaar door 20% korting op al je aankopen. Ook krijg je het kwartaalinspiratie blad Succeed gratis en de jaarcatalogus en seizoenscatalogus
.
Haal je je kwartaalomzet niet van 300 euro dan vervalt je ‘demoschap’ en is er niets aan de hand. (Kun je daarna bij mij weer bestellen :))


Zelf ben ik in 2015 ook gestart tijdens de Sale-a-Bration periode. Door omstandigheden heb ik er het hele jaar flink veel tijd aan kunnen besteden en ik kan wel zeggen dat ik besmet ben met het stempelvirus en daar ook nog op een professionele manier geld mee kan verdienen. Vanaf 2016 heb ik een workshopruimte/winkel in Beverwijk (Bankenlaan 54a) achter mijn huis en ontvang daar op afspraak gedurende de hele week mijn klanten voor een workshop of ga naar klanten op huisbezoek. Ik ben er redelijk veel tijd aan kwijt maar dat hoeft niet.


Je kunt ook kortings demonstratrice zijn. Je koopt dus alleen voor jezelf producten met korting en die kun je ook dan met korting voor je familie of vriendin kopen. Je kunt een korte termijn demonstratrice worden. Heb je een bepaald doel waarvoor je wilt sparen?
En je kunt, als je wilt er een carrière van maken. Er zijn combinaties zat te bedenken. Er zijn veel mogelijkheden waarop je met Stampin’ Up! aan de slag kunt gaan. Er worden niet veel doelen gesteld door Stampin’ Up! als bedrijf. Het enige doel dat je hoeft te behalen is € 300,00 aan netto verkoop iedere 3 maanden, zodat je je actieve status als demonstratrice behoudt (Dit is niet inclusief het eerste kwartaal dat je je aanmeldt. Je krijgt eerst wat tijd om rustig te wennen!).

De voordelen voor jou:
  • Je hebt weinig geld nodig om te starten, om te investeren in je ‘eigen bedrijf’
  • Je ontvangt 20% korting op de producten die je zelf koopt en ontvangt bij een bepaald bedrag gratis producten
  • Je bepaalt zelf hoeveel tijd je wilt besteden
  • Je krijgt van Stampin’up! allerlei ondersteunende middelen om goed te kunnen starten
  • Je hoeft niet zelf een eigen webshop te ‘lanceren’

Veel mensen denken dat je party’s of workshops moet geven om demonstratrice te worden. Niets is minder waar! Dat hoeft niet, het mag. Zolang je het enige doel behaalt dat Stampin’ Up! stelt namelijk € 300,00 ex BTW per kwartaal.  Verder is het aan jou.

Wat mij zelf het meeste aanspreekt aan dit merk is dat het er allemaal supermooi uitziet en alles met elkaar te combineren is! En als je nog meer wilt weten over waarom ik demonstratrice ben geworden moet je maar even bellen (0630044008) om nader kennis te maken. Of kom langs in Beverwijk. Ik kan niet wachten :) Wil je direct instappen? Dat kan natuurlijk ook! Klik hier als je je direct wilt aanmelden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten