woensdag 1 november 2017

Stampin' blends (stiften op alcoholbasis) verkrijgbaar vanaf vandaag, 1 november 2017 Stampin'Up

Op verschillende manieren heb ik er wat over gezegd en ik heb ze al even in huis maar nu ook voor iedereen gewoon in de webshop te verkrijgen. De prachtige blenderstiften van Stampin'Up. Mijn klanten heb ik er mee laten kleuren en het is een groot succes. Ze zijn er super enthousiast over.

Wil je ze ook eerst komen proberen? Maak een afspraak! Of kom op woensdagmiddag langs.

Je kunt ze per stuk bestellen voor 5,50 euro. Of per combi voor 11.00 euro. Ook kun je lid worden van mijn blendingclub. Elke maand een workshop en een stiftencombi voor 11,00 euro. Deze workshop is in overleg. We maken dan 1 kaart en je krijgt na afloop je stift mee naar huis. Klik hier als je je wilt aanmelden voor de blendingclub.

Stampin' blends oftewel blenderstiften van Stampin'Up. Hoe makkelijk!
Stampin'blend per stuk 5,50

Per twee 11,00

Vragen? Ik hoor het graag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten