maandag 13 november 2017

Stamparatus, SWAPS en on-stage; waar hebben we het eigenlijk over?

Zoals elk vak, kent ook het vak 'stempelen' vele termen die wellicht heel raar overkomen als je er niet zo veel mee bezig bent.  Ik ga een poging doen.......

SWAPS
Dit zijn 'projecten' of kaarten die je met iemand uitruilt. Dus ik lever 1 'project' en ik krijg van iemand anders iets terug. De uitdaging is dat deze met de huidige collectie spullen gemaakt wordt zodat als men geïnspireerd is door jouw SWAP deze kan namaken.

Woensdag 15 november of een keer op een andere dag ben je welkom om al mijn SWAPS te komen bekijken en zo inspiratie op te doen! 
Dit was de mijne

De binnenkant van mijn SWAP
Dit keer maakte ik er weer vijftig

en een kleine uitnodiging en een theezakje

On-stage 2017On-stage is de naam van een event wat 2 x per jaar plaatsvindt. Ben je demonstratrice dan mag je daar heen (mag je wel zelf betalen) en dan ontvang je als eerste de nieuwe catalogus en mag je een voorkeuze pre-orderen en alvast aan de slag met nieuwe producten. Ook krijg je veel informatie over het bedrijf Stampin'Up en er zijn diverse presentaties. Dit jaar mocht ik op het podium een presentatie verzorgen met een nieuwe stempelset. Ontzettend spannend en gaaf tegelijk om te doen. Morgen meer...
Op dit event ontmoet je dus mede demonstratrices en er is een price patrol en dat levert meestal een stempelset op. Dit jaar had ik echt vette mazzel en ben naar huis gegaan met 4 stempelsets waarvan 1 een dubbele met Nederlandse teksten. Jawel we krijgen echt vet mooie Nederlandse teksten er weer bij.....Kortom ik vond het een zeer geslaagde dag en ook weer leerzaam. Wil je mee in april als mijn teamgenoot? Gezellig, in januari krijg je weer een prachtige instapkans om van extra voordeel te profiteren. Wil je er meer over weten? Bel, mail of kom langs.

StamparatusSorry, de naam is even wennen en ik dacht ook he, kan dat niet wat makkelijker, maar het went vast. Het is een stempelhulp met verplaatsbare zijkanten waardoor je nog leukere effecten kunt bereiken, hij is nog niet leverbaar en wordt medio februari verwacht. Wil je zeker zijn dat je er een krijgt dan kan ik hem voor je reserveren.

Als je op de afbeelding klikt ga je naar een uitleg op youtube.



Heb je nog vragen? Ik hoor het graag! Fijne dag verder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten