dinsdag 14 november 2017

10e plek in Nederland vwb 'leadership' en mijn presentatie op het podium 'On-stage" 2017 te leuk

Niet helemaal goed te lezen maar ik heb de titels; silver, leadership en recruiting


Niet te geloven.......de 10e plek in leadership, van alle nederlandse demo's.. Dank je wel alle 'demo's uit mijn team. En Ellen was voor de 2e keer gezellig mee, afgelopen zaterdag en ook mijn Upline Carine. Ga jij volgend jaar ook mee? Ook de demo's die het afgelopen jaar bij mij zijn ingestapt, in januari volgt er weer een leuke actie en stap vooral nog een keer in, en wie weet krijg je toch ook het virus te pakken en ga je de volgende keer mee naar #onstage2018. Ook weer in Utrecht, dan in april en je ontvangt als eerste de nieuwe catalogus. En je bent van harte welkom op mijn teammeeting elke maand. Dat is altijd gezellig! Vragen? Ik hoor het graag.

Best gaaf op de 10e plek :)
Presentatie stempelset Lovely wishes On-stage
Op een dag ergens in mei werd ik gebeld met de vraag of ik mee wilde werken en omdat ik ziek was heb ik te snel ja gezegd. Later kreeg ik een bevestigingsmail en toen las ik op het podium en dacht ik huhhhh.....Maar ik heb het toch gedaan! En ik kan het iedereen aanraden om ja te zeggen, als ze jou gaan bellen. Tuurlijk is het eng en tuurlijk kijkt iedereen naar je en tuurlijk heb je het heel even heel warm. Maar je krijgt als eerste de stempelset en je krijgt de kans om een dag van te voren te oefenen dan komt het vanzelf goed :) En uiteraard krijg je steun vanuit het gehele team en je mede collega demonstratrices.

Bewijsmateriaal dat ik het echt was :)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten