dinsdag 28 februari 2017

1 maart winkel/workshopruimte gesloten



Morgenmiddag 1 maart is mijn winkel/workshopruimte gesloten want mijn ruimte is door IJmond Techniek in beslag genomen. En nee die gaan niet stempelen maar een trainingsdag in keuringen. Heb wel een 'aardigheidje' gemaakt voor de mannen!

Blijft altijd lastiger voor mannen echter met een beetje vegen in grijs en een wat 'stoerder' papier kom je toch echt best ver. Ik weet niet of het te zien is, ik heb een kleine chocoladereep ingepakt en met inka zilverkleur met spons bewerkt. Het papier heb ik door een embossingfolder met gereedschap gehaald en de tekst heb ik geprint in een stoere letter.

kleine chocolade reep ingepakt met craft papier en bestempeld met zwarte inkt en bewerkt met inka gold graphit
Ziet er best 'stoer' uit vind ik zelf.

Heb je vragen over stempels, inkt of papier? Ik hoor het graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten