donderdag 16 maart 2017

Stempelset gewonnen tijdens extra informatie avond Stampin'Up

Gisteravond met Ellen bij #Stampin'Up! in Den Haag geweest om informatie te verkrijgen over waarom het zo leuk is om demo te zijn en wat kun je doen om succesvol te zijn en lekker van start te gaan. Twee medecollega demo's gaven een hele leuke presentatie met zeker veel nuttige en bruikbare tips en ook Damir, de Business manager had flink wat bruikbare tips voor ons.

De meeste 'stempelverslaafde' weten het al; deel je enthousiasme. Tja, soms gaat dat vanzelf en soms moet je moeite doen om iemand te overtuigen wat er zo leuk is! Nodig ze uit, voor een gezellige avond en maak er een creatieve avond van. Lol hebben Ellen en ik zeker gehad en het is

 Een leuk onderdeel van alle meetings met Stampin'Up is dat ze een prijzenronde doen. Bij binnenkomst mocht ik een nummer zelf uitkiezen en deze was mijn winnende nummer :) Ik heb een stempelset gewonnen. De Birthday blast. Op 21 maart organiseer ik een teamavond (van 19.00 tot 21.30 uur) voor mijn team en zal deze set verloten onder de deelnemers. Het enige wat je hoeft te doen, is aanwezig te zijn. Tevens zal ik dan de kennis delen die Ellen en ik hebben opgedaan in Den Haag als je dat wilt.......:)

Lid worden van mijn team?
Op de valreep nog extra profiteren van de nu wel heel aantrekkelijke periode om in te stappen? Klik hier om in te stappen als demonstratrice of bel of mail of nog beter kom gezellig langs als je meer informatie wilt. Nog tot en met 31 maart twee stempelsets ter waarde van maximaal 126 euro gratis! En ja je mag ook als hobbydemo instappen. Even profiteren en met korting wat leuke sets scoren :)

Ook een hele leuk challenge zijn we aangegaan. #Damirschallenge. Uiteraard gaan Ellen en ik deze uitdaging aan. Wat de prijs is als we slagen is nog onduidelijk, maar zal vast iets met stempels zijn :)

Medecollega's demo's vriendinnen en gezellige dames!


Welkom in mijn workshopruimte te Beverwijk!
Op afspraak en elke woensdag van 13.00 tot 17.00 uur!




Het leukste aan zo'n event is dat je nog even mag 'knutselen'

0,808
0,8085

Geen opmerkingen:

Een reactie posten