zaterdag 18 februari 2017

Wow snel geleverd zeg! Demonstratrice geworden en met twee dagen startpakket binnen

Afgelopen woensdag was Marjolein bij me en ze wilde toch ook wel even lekker profiteren. En ik kreeg dit mailtje vrijdagmiddag van haar.......Hoi jaqueline,
Nou pakket is al binnen hoor. Net wat je vertelde, vanmorgen een mail gekregen dat het verstuurd was en ze stonden nu al voor de deur. Zware doos, haha.
Kreeg ook al een mail voor een bijeenkomst voor nieuwe demonstrators. Maar dan ben ik op vakantie met de hobbymeisjes. Helaas, had het wel leuk gevonden denk.
Nou ik ga mijn doos open maken.


Je snapt daarna niets meer van Marjolein vernomen :)

Hoe ziet jouw startpakket eruit?


Big shot 120 euro
Magnetic platform 49 euro
Multi purpose liquid glue 5 euro
totaal 174 euro maar je betaald maar 129 euro en je mag twee gratis stempelsets ter waarde van maximaal 126 euro uitzoeken.

Je kunt in de webshop op prijs sorteren en gaat je voorkeur uit naar photopolymer dan kun je de duurste twee gratis uitzoeken!
https://www2.stampinup.com/ECWeb/ProductDetails.aspx?productID=141968

Heb je vragen over deze geweldige actie, bel of mail....of nog beter kom langs in mijn workshopruimte voor een flinke dosis inspiratie :)



Klik hier om naar een filmpje te gaan voor de uitleg van de Big shot op YouTube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten