dinsdag 25 oktober 2016

Wie jarig is tracteert; maak kans op een gratis toegangskaart voor as vrijdag paperpassion te Tilburg

Weer een jaartje erbij......morgen heb ik zoals gewoonlijk 'openhuis' dus ben je in de buurt, kom vooral even langs voor een koffie/thee en wat lekkers. En ik heb een prijs weg te geven. Iedereen die langskomt maakt kans op een gratis toegangskaart voor vrijdag as. Hoe leuk! Ik ga er zelf ook heen en als je de gelukkige bent dan mag je ook met me meerijden met de auto :)
Wat moet je hiervoor doen? Gewoon alleen even langskomen en je naam op een briefje schrijven. Die gooien we in een pot en ik laat mijn zoon Matthijs s' avonds een lootje trekken.

Iedereen die gek is op papier zou ik aanraden daarheen te gaan. Wat een leuke beurs beloofd dat te worden met heel veel workshops!

Extra aanbiedingen 26 oktober 2016
Een aantal (retired) stempelsets mogen er bij mij uit, deze heb ik morgen extra aantrekkelijk geprijsd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten