zaterdag 15 oktober 2016

Resultaat cursus handlettering; omdat dit hier hangt word ik blij

Geen kaart dit keer maar een lijstje met een eigen spreuk, gemaakt tijdens de cursus handlettering. Pff nou dat viel nog niet mee, weer even terug naar school. En oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Ze zeggen als je ergens goed in wilt worden moet je het 10.000 uur doen. Nou dat ga ik niet halen want het schrijven ging me met mijn muisarm niet zo goed af. Wel wil ik resultaat met jullie delen, ook al is het niet perfect.....Daar moet ik dus nog voor oefenen :)

De tekst: Omdat dit hier hangt word ik blij.....zal ik even uitleggen hoe ik hier toe gekomen ben. Tijdens de cursus hadden we een tekst nodig en ik had er een die vond een andere cursist zo afgezaagd. Dus ik zeg; nou als ik dit netjes en leuk op papier krijg, dan word ik er al blij van. ( het voorbeeld van de juf was natuurlijk prachtig) en ik dacht dat kan ik nooit. Dus zei de cursusleider nou dan heb je zojuist je eigen quote gemaakt. En inderdaad. het resultaat is niet perfect maar ik heb het netjes ingelijst en opgehangen en ik word er blij van. Volgens mij is dat de enige graadmeter over creatieve uitingen? Of denken jullie daar anders over?


Was superleuk om te doen en ik kan het iedereen aanraden. Marz kreatiek te Alkmaar. Superleuke shop en leuke meiden.

Elke woensdagmiddag geopend voor een flinke dosis inspiratie of verkoop van creaties van papier. Koffie/thee staat altijd klaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten