dinsdag 4 oktober 2016

Fijne dierendag, voor alle beestjes: Love you lots!

Hallo allemaal een hele fijne dierendag en verwen je beestjes goed.....Dan verwennen ze jou ook! Uiteraard ben ik ook gek op mijn beestjes en helaas is er een vis waarschijnlijk ziek aan het worden, daar wordt je toch ook zelf altijd een beetje naar van. Wie weet knapt ie weer op. Gelukkig hebben we bij Stampin'Up ook wat dierenstempels want die zijn ook te leuk om mee aan de slag te gaan.

Ken je deze set nog? Love you lots? Prachtige set die je kunt verdienen tijdens een on-line party of workshopmiddag/avond bij mij of bij jou thuis. Over de verkoop verdien je tegoed wat je kunt inleveren voor deze leuke set.

Wil je weten wat dat inhoudt een on-line party? Klik hier voor meer info.


stempelset love you lots

hoe lieffffffff



Deze kaart heb ik ook met de tekst Opkikker! Daar kikker je toch van op?






Foto's van mijn beessies 
Onze lieve hond Max

toen ie pas twee was had ie een lekker botje gehad. Vandaag nog maar weer eentje

Ons spook
En Sula
 

Van de vissen kon ik helaas niet zo snel een foto vinden.
Tot stempels, elke woensdagmiddag geopend van 13.00 tot 17.00 uur voor verkoop van unieke creaties van papier en voor een flinke dosis inspiratie. Koffie/thee staat altijd voor je klaar!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten