zaterdag 3 september 2016

Kerstinspiratie nodig?

kerstinspiratie hoekje in mijn workshopruimte te Beverwijk
Vanmiddag een hele gezellige middag gehad en de najaarscatalogus is een feit! Vol met leuke kerst en andere najaarsstempels! Blij dat ik niet de enige ben die 'alles' wil hebben. :)

In verband met vakantie etc. had ik nog niet al te veel voorbereidingstijd maar ik denk dat de cookie cutter bundel mijn favoriet gaat worden. Wat een grappige pons is dat. En in combinatie met de stempelset is er ook echt veel van te maken.
cookie cutter christmas



bundel en bespaar 10%
o ja en dan dit designpapier, prachtig!
 

Kon je er niet bij zijn? As woensdagmiddag weer gewoon geopend van 13.00 tot 17.00 uur.  Of mail voor andere opties.

Wil je de najaarscatalogus online inzien. Klik hier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten