woensdag 10 augustus 2016

Kerst 2016 met Stampin'Up! Nu al op youtube


https://www.youtube.com/watch?v=X_z4wBR8Bko
Deze staat bij mij al op mijn verlanglijstje
Zoooooo, dat is leuk (en makkelijk voor mij)! Stampin'Up! heeft al flink wat filmpjes op youtube gezet om in de 'kerststemming' te komen. Nu is het weer hier pet, dus voor ons in het wellicht meer najaar dan zomer. En heb je vast al zin :) om even te kijken.

3 september lancering najaarscatalogus. Kom je bij mij op 3 september tussen 10.00 en 16.00 uur de gratis catalogus halen dan doen we ook een leuk projectje met een set uit de najaarscatalogus. Aanmelden is wel noodzakelijk! En geef dan even je voorkeurstijdstip aan. Je kunt je hier ook aanmelden voor mijn nieuwsbrief.


Cadeaulabels voor aan een fles of ander leuk cadeau
Kerstboompjes van papier


3d embossing folder

OPEN HUIS ELKE WOENSDAGMIDDAG VAN 13.00 TOT 17.00 UUR




Geen opmerkingen:

Een reactie posten