donderdag 16 juni 2016

Succes, succes, succes en nog eens succes, nou dan moet dat toch goed komen?

Gisteren heerlijk aan de slag geweest om een mooie "kaart' te maken voor mijn vriendin die aan een nieuwe baan gaat beginnen en dat toch ook heel spannend vind. Ik zet 'kaart' tussen haakjes want stiekem vind ik het meer een stukje home deco. Leuk om nog even langer boven je bureau te hangen en als je dan even een onzeker momentje hebt, ernaar te kijken.

Succes, succes en nog een succesJa en ik kan het me ook goed voorstellen ga je werken in een heel nieuw bedrijf, totaal andere omgeving en nieuwe collega's. Maar ja, een heel verhaal op de kaart vond ik ook niet leuk dus heb het kort gehouden en met de stempel succes een aantal keer dit woord gestempeld en uitgeknipt en op de achterzijde aan de kaart de tekst gestempeld, succes looks good on you.


Vooraanzicht

Achteraanzicht
Gebruikte materialen
Ik heb natuurlijk een flink aantal producten van Stampin'up gebruikt, deze staan hieronder. De vorm van  het hart heb ik uit de 'cricut' gesneden en de lintjes en het touw heb ik ook bewerkt met de inkt van Stampin'up. De 'vintage' look heb ik verkregen door met verschillende lagen antuicing dit te bewerken.
Happy Heart Textured Impressions Embossing Folder
Embossing folder
Big Shot
Big shot gebruik je om het papier met de embossing folder door te halen waardoor je relief krijgt
Big Shot Die Brush
Big shot die brus maakt het makkelijker om de kleine stukjes uit de thinlits te halen
Magnetic Platform
Magnetic platform
Cajun Craze Classic Stampin' Pad
Inktpad
Very Vanilla A4 Cardstock
Very vanila cardstock

Heb je nog vragen? Je kunt altijd even bellen of mailen of langskomen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten